onsdag 16 maj 2012

I can see you watching me

Fett nice axel pass idag efter jobbet med Ola :)
Körde både tung och lätt å jäklar var bra det gick.
Det vart dock en hel del övningar jag ej kan namnen på :( men va fan, de fixar vi sen.

Vi körde super sett en hel del idag :) 3 övningar i stöten å i väldigt högt tempo. Vi höll oss runt 4-5 sett per övning totalt å jag kan lova att det tog bra ;)
Kroppen har verkligen hittat tillbaka å trycket känns av mer å mer. Idag fick jag även tryck i kroppen efter lunchen :) märks hur kroppen verkligen sprider all den näring som intas ;)

Upptäckt mer å mer också hur blickar dras mot mig :) så jävla skönt när man är upp pumpad ordentligt att andra stirrar :) grym känsla.

Vart husmanskost till middag idag, Kassler, potatis å lite svamp sås :) helvete va gott det var. Att en sån enkel sak kan vara så sjukligt gott när man kör diet.

Ska slita som ett djur nu de sista veckorna av min diet ;)
Men jag kommer ju såklart slita satan även när det blir bulk igen :D
Å då ska det växas igen kan jag lova :)

Snart är det dags för andra passet idag å det ska jag köra med Nippe "the man" ;) ska bli skoj å köra med honom igen.

Så tills dess, PEACE OUT ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar