tisdag 15 maj 2012

oj oj oj :D

Vilket jävla rygg pass idag :) tyckte det förra var bra, men fy fan vilket jävla tryck :) känner det fortfarande åjag älskar det. att få ett sånt tryck under passet är en sån sjukt underbar känsla ;) känner sig så grymt upp pumpad å man känner sig så jävla stor ;) å bäst av allt är att jag väcker blickar igen :D SÅ JÄVLA UNDERBART..

Urval av övningar:

Latsdrag i maskin: 50x fail  1 sett  60x fail 1 sett 85x fail 1 sett 109x7-9  2 sett

Latsdrag: 75x fail  2 sett 90x10-12  2 sett 109x6  1 sett å körde ett dropp sett i
följande ordning 109-75-41-27

Latsdrag smalt grepp: 75x fail  4 sett

Rodd i maskin: 60x fail  3 sett 75x fail  1 sett avslutade med dropp sett i följande ordning 109-75-41

Samt lite andra övningar där vi bara mosade på järnet ;)

är så jävla nöjd med dagens pass å tänker verkligen se till att det fortsätter så här eller bättre :)

bjuder på 2 klipp från idag också :)

Ola in action


Jag in action ;) Rodd i maskin


Btw, hade ju tänkt att träna ben igår egentligen efter min under sökning :/ de typ sket sig Big Time :(
var ju inte riktigt vad jag räknat med. först så blir jag utsatt för en hel del stötar i benen för att se hur mina nerver å leder reagerar, å efter det kommer Doktorn in å ska göra sin undersökning.
han säger att han med hjälp av en mikrofon ska lyssnar på mina nerver, å självklart undrar jag hur fan han tänkte sig det.
till min stora förvåning så tar han fram en kanyl på 5 cm å säger att han ska sätta den i musklerna på benet för att via den lyssna :O FY FAN säger jag bara.
hade då fan inte räknar med att bli stucken i benet lite här å var med samma jävla nål å fucking 5 cm in i muskeln :( å som grädde på moset så skulle jag spänna musklerna å röra benet vilket jag kan lova INTE var skönt :( nål fan såg ut som en fiske krok när han var klar å jag fick halta från sjukan med en känsla av extrem lårkaka med smak av spark på smalbenet å vadmuskeln :( så nån träningn vart det då inte.

det fick jag istället ta igen idag ;) å de gjorde jag med råge som sagt.
helt klart ett av de härligaste på länge :)
imorgon vankas det axlar med lite ben tänkte jag.
Måste börja sköta benen ordentligt igen så jag hinner få fram mycket mer ådror innan kort byxor åker fram :)

Min stora dröm fysik är helt klart denna bild
Fuck you if you don´t like it.
jag kommer ändå aldrig uppnå denna fysik, men vill fan bli så pass vaskulär. tycker det är så jävla nice.

Peace Out så länge!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar