lördag 19 maj 2012

Shulululu :)

Missat en hel del med skrivandet :)
Sorry...

Känt mig så jäkla stressad hela tiden så jag har inte orkat skriva direkt efter å sen är man plötsligt igång med fullt ös på en ny dag.
Men men, nu kör vi vidare eller hur ;)

Har självklart sköt träningen :) kosten har funkat bra å resultaten kommer ;) börjar bli mer vaskulär å får även mer linjer över kroppen :)

Från och med måndag så är det slut med ätar dagar de sista veckorna :( kommer bli hårt men får helt enkelt bita ihop.
Jag erkänner redan nu att när det blir för hårt så jag känner att energi å ork försvinner för mycket så tänker jag äta lite extra men ändå se till å hålla mina riktlinjer för dieten.

Helgen har varit riktigt jävla nice å ledigheten är väl nyttjad :)
Igår var det Burnout tävling i vårby å på kvällen/natten så var det street race :) så sjukt feta bilar å så jävla nice ljud å muller ;)
Å idag var vi på medeltids dagar här i Tyresö å hade riktigt mysigt å kvällen avslutades med grillning :) så jävla nice.

Idag var det sista ätar dagen å den har jag njutit av vill jag lova :D
Hade även en vilo dag också vilket verkligen behövdes, så jäkla slut i kroppen å min energi är inte vad den brukar vara. Känner mig utbränd ibland.
Det märks bara mer å mer att man ligger på kcal- å ännu värre kommer det bli nu under slut spurten :( men förhoppningsvis så är resultaten värda det hårda kämpandet.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar