söndag 13 maj 2012

Mördat Bröst

Idag vart det verkligen ett brutalt mördar pass för brösten kan jag lova. hade sån galen kontakt så det kändes som att det skulle brista på sidorna vissa gånger å trycker var verkligen smärtsamt idag :) så jävla nöjd med passet. när ett pass går så bra som det gjorde idag så kan man inget annat än att må bra :) jag hoppas verkligen att det här håller i sig nu å att kroppen tar den form jag strävar efter. jag har länge drömt om det jag äntligen har inom räckvid å jag vägrar ge mig.
jag tänker kämpa som aldrig förr för att nå mina mål, efter det tänker jag sätta högre mål å kämpa ännu mer.




övningar:

Cablecross nedifrån: 18x15-20 4 sett

Cablecross mitten: 18x15-20 4 sett

Cablecross ovanifrån: 23x15-20 4 sett

Bänkpress: 60x Fail 4 sett (väldigt lätta vikter)

Flyes i maskin: 41x20 2 sett  56x15-20 2 sett  109x7 1 sett avslutade med droppsett i följande ordning
109-41-27 körde till total fail på varje vikt :) fy satan vad 27 kg kunde svida.

sedan kördes det mage i cablemaskin samt med fria vikter för sidan av magen. körde slut på magen helt för första gången på länge, så de kan bli intressant å se hur det känns imorgon ;)



Dagen avslutades med grillning hos Tina & Robin :) vart några stycken å riktigt trevligt var det.
fick i mig lite mycket kött kanske, men de var jag värd idag ;) körde som vanligt lågt med kolhydrater å ökade lite på fett istället :) fy satan va de är gott med grillat.
sedan vart det fika hemma hos Tina & Robin å huset fullt av barn :) mycket stök å skoj. riktigt härligt avslut på denna helg.



Imorgon bär det av till läkaren för en EMG-ENeG undersökning. inte en aning om vad det är förutom att det  är nån form av elektrod undersökning av mina leder å nerver. blir nog intressant å se vad det ger för resultat :/ lite nervöst eftersom jag inte har en aning om vad de kommer göra eller hur det känns, vet bara att det tydligen kommer ta en bra stund att genomföra.

efter det blir det nog ett lättare ben pass å cardio. hade egentligen tänkt å vila imorgon, men va fan. det är ju diet å det ska förbrännas fett å inte bygga muskler nu :) då kan jag lika gärna träna på så jag kan få de jag vill ;)

Peace out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar