torsdag 24 maj 2012

Grym dag

Haft en riktigt nice dag idag :)
Stekte lite på balkongen på förmiddagen med en kopp grönt te
Sedan vart det ett besök med min lilla prinsessa i Forum Nacka å träffa en privat läkare för en allergisk reaktion, efter det tog vi en liten fika inne i centrum ;) lyx för henne med Hallon paj å vanilj sås medans jag tog en pepsi max :)

Fixar lite hemma å myst med min prinsessa.

Å träningen idag var GRYM. Hade sånt härligt tryck i triceps :)
Mosade på utav bara helvete. Nippe å jag pressade varandra att ta i till Max hela tiden :) jävlar vad de hjälper att träna med nån istället för att pressa sig själv.

Lite övningar.

Hamer curl: 4 sett

Biceps curl: 5 sett

Puschdown: 5 sett

Cablecurls: 5 sett

Smal bänk: 3 sett

Samt lite annat smått å gott ;)
Är så jävla nöjd med passet å jag är så jävla glad att jag börjar se mer resultat av allt slitande.
Tyvärr är jag säkert korkad eftersom jag fortfarande känner mig å ser mig själv som en tjockis.
Nått jag måste jobba på, men det driver mig trotts allt framåt hårdare..

Kosten idag?
Klart som fan att jag lyckas idag med ;)
Å kommande helgen så blir det heller ingen ätar dag :) blir sten hårt i helgen också, ända skillnaden är lite extra fett å protein för att kunna prestera ÄNNU HÅRDARE under helgen ;)

Peace Out ;)

1 kommentar:

  1. Hej hej! Ramla in på din blogg och måste säga , grym förändring!!! Med tanke på första bilden på din header och hur du ser ut nu!

    Har själv precis fött barn( 3 mån sen) gått ner 19kg . Kämpar själv med träning & kost, vet vilket slit de kan va. :)

    Keep it strong!

    //M

    SvaraRadera