måndag 7 maj 2012

Sådär ja

Nyss hemkommen från ett riktigt skönt pass för axlarna :)
Höll mig till väldigt lätta hantlar idag, körde mellan 3-10 kg's hantlar å fick en sån jäkla kontakt å tryck fick jag fane mig också ;) fy satan va härligt.

Körde ca 5 olika övningar med fokus på framsida å baksida axlar idag. Mitt på orkade jag inte fokusera på idag kände jag.
Gick riktigt bra å hade riktigt jävla bra kontakt genom hela passet samt att jag körde hög reppare varje sett för att totalt trötta ut muskeln.

Skön känsla när man ser ådror poppa upp helt plötsligt när man kör vissa övningar :) de lyfter motivationen en snäpp så jag klarar å bita ihop mer.
Kosten idag har tyvärr inte vart på topp då de vart lite för mycket kollisar :( jag har vart hemma med Linnéa idag å kommer vara det imorgon (tisdag) med vilket inte är bra för mig när det kommer till kosten :( jag har väldigt lätt för att äta som vissa vet sen tidigare ;)

Men jag får försöka bita ihop så gott det går å koka lite mer ägg som mättar så jäkla bra.
Men till frukost blir det stekt ägg för att få lite mer fett iallafall :)

Fick hem mer kosttillskott idag vilket är jävligt skönt för att lättare kunna styra min diet när det kommer till aptiten, så nu hoppas jag på lite sänkt aptit å minskat sötsug om nån dag :)

Btw, fy satan va skönt å träna så här sent å speciellt när det är helt öde på gymmet :) högsta volym i lurarna med rock å bara gasa gärnet :D
Från och med nästa pass kommer jag börja skriva övningarna igen å på de ovanliga övningar så ska jag försöka få med klipp eller bilder på utförandet av dom ;)

Peace out så länge fuckers ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar