onsdag 28 mars 2012

Äntligen hemma

Äntligen hemma igen, å fy fan va skönt det är även om jag inte var på sjukan så himla länge. Men att dela rum med 3 gamlingar är fan ingen lek >:(
Satan va de kan vara jobbiga.
Å sjukhus maten ska man inte ens tala om :( gick fan inte å äta.

Så för mig vart det å sitta i tv rummet hela natten istället.
Efter en hel del kontroller så är man äntligen hemma igen, men har en satans massa utredningar å kontroller å vänta mig :(
Ska göra en stor magnet röntgen å kolla skallen, 2 till för ryggen samt utredning av hjärtat.

Var ganska mycket allvarligare än jag trodde med domningar utan anledning :( fick lämna prover varannan timme, vart kontrollerad varje timme.
Fick göra en liten magnet röntgen samt ultraljud på halsen :O den var jag inte beredd på.
Hoppas bara att de finner problemet och en lösning på de här.
Jävligt obehagligt att gå runt när ett ben är bort domnat :/

Hoppas att jag inom kort är på banan igen så jag kan träna ordentligt å sköta allt som behövs för min diet.
Nu kan jag bara sköta min kost tyvärr då träningen måste vilas ifrån. Får inte riskera att strypa cirkulationen till benet å armarna mer :(

Så tyvärr får ni som kanske läser min blogg stå ut med kost å lite mer vardag i några dagar nu.
Idag ska jag iallafall iväg å göra den 4:e behandlingen på magen ;) så nått positivt iallafall :)
Kan säga att huden på magen faktiskt ser bättre ut. Självklart har man alltid stora förväntningar innerst inne :) men de har gett resultat som tur är ;)

Så just nu kan jag säga att jag kan rekommendera omorphia nordic 10.0
Eller för den som vill få bort mer fett så ska man prova omorphia nordic 20.0 som tar bort fettdepåer helt vilket jag tänker köra på höfterna inom kort ;)

Jag ska ha mina resultat helt enkelt :) å då får det kosta om de så gör det.

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar