onsdag 7 mars 2012

Pass 2: Axlar

Datorn strular så bröst klippen kommer upp imorgon :(

Vart ett grymt pass med Mecki på Flex i Hagsätra idag för axlarna :) riktigt bra kontakt å körde på lättare vikter idag för kontaktens skull samt att slippa skada igen, när Nippe är med så kan jag köra skiten ur axlarna eftersom han är min magiska axel läkare ;)

Vart en del övningar med fokus på form utav axel å inge mass bygge.
Fått i mig ca 220 gram protein idag vilket är snäppet för lite, försöker sikta på minst 300 gram om dagen.
Så imorgon ska jag planera om kosten lite för dagarna.

Imorgon blir det armar som ska mördas med full fokus på positiv å negativt utförande för maximal kontakt å se om de kan svara bättre.
Kommer även lägga upp nya mått imorgon som jag tog idag å ska försöka väga mig om jag får tag i rätt våg (den jag brukar väga mig på)
Vill helst inte ställa mig på olika vilket ger olika resultat, men som de känns så ligger vikten förmodligen på 96-97 kg just nu. Tappade lite för fort på grund av att jag som sagt var dålig större delen av förra veckan.

Nu ska jag ta å lägga mig å kommer med ett roligare inlägg imorgon igen ;) tills dess......

Peace Out ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar