måndag 12 mars 2012

Måndag fortfarande, lite vardag

Vart en riktigt slapp dag men ändå helt ok. Fått i ordning en hel del inför kommande möte för nytt jobb i ett helt nytt yrke ;) är så sjukt jävla laddad å motiverad att äntligen få chansen att byta yrke å pissa på bygg.

Älskar att jobba som snickare men tyvärr är marknaden så fruktansvärt förstörd i dagen läge så de finns inget för mig längre. Men men, har hittat ett annat yrke som verkligen vill börja jobba med, så jag hoppas verkligen att det går vägen för mig.

Möte på onsdag vilket betyder att jag får vara nervös 2 dagar till ;) men efter det vet jag om det blir nått jobb till mig å om de finns nått att berätta för de som inte vet vad de är för yrke.

Efter att jag hämta Linnéa idag så vart det å handla lite jordgubbar :) sen åka till päronen för middag å fika :) alltid lika mysigt å komma dit.
Ska försöka få pappa å komma igång med träning så han kanske kan byta ut torktumlaren mot nått lite slätare sim mage ;)
Ska bli kul å se vad han går för när han väl följer med till gymmet, å jag lovar att jag ska pina honom till Max å tränings värken ska vara ett helvete :D

Å självklart ska de bli film klipp å bjuda er på så ni får se hur det går ;)

Nu sitter man hemma å degar i soffan å funderar över livet å vad man kan förändra, nått jag kanske gör lite för ofta :) men men.
Lyxa till kvällen med liten vitamin cocktail å jordgubs shake så här under diet ;) de lyxiga är att det är mjölk i shaken :D å FY FAN va god den vart ;)

Imorgon blir det nog dubbel pass som det ser ut ;) pass på morgonen plus solning å sen eftermiddag med Mecki om jag har tur ;)

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar