tisdag 13 mars 2012

Tisdag del 1

Startade dagen med en härlig shake :) med smak av choklad. å innan passet vart det en mix med Aminosyror :) dock var den satans äklig, men va fan, ner ska de om jag ska ha resultat ;)



Nyss hem kommen från ett riktigt bra bröst pass på Flex i Tyresö ;)
gick riktigt bra med bra kontakt men tyvärr slutade de mindre bra :( sista settet i bänk dog vänster axel igen :(
fick så jävla ont så de vart bara lite i cablecrossen efter det.
efter passet vart det solarium såklart ;) måste ju se till å vara brun 365 dagar om året.

Övningarna idag:
PecDec : 70x16 2 sett  90x10 3 sett
Bänkpress Plan: 80x14 2 sett  100x10-12 3 sett
Bänkpress lutning: 70x8-12 4 sett
Cablecross: 25x16 4 sett
MagCrunch i Cablemaskin: 45x14 3 sett  55x10-12 2 sett

blir ett till pass ikväll i Hagsätra med Mecki å då står det Rygg på schemat ;) ikväll tänker jag sänka vikterna lite å se till å bryta ner muskeln så mycket det bara går :)

Tack vare en god vän igår så fick jag mer kosttillskott som han ej ville ha, därav skänkte de till en mer behövande ;) Tack som fan Stephen



Nu tänkte jag se till å ladda inför nästa pass :) de här är det bästa för mig att kolla på för att bli sjukt jävla taggad inför ett pass ;)


kastar in min egen video också eftersom jag faktiskt är ganska nöjd med vad jag har presterat :)
dock funkar den tyvärr bara via datorn å inte på mobil :( försöker lösa det.


Peace Out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar