onsdag 14 mars 2012

Diet tar sin form

Efter mitt missöde igår med mitt öra å ett tråkigt avslut på kvälls passet så känner jag att det är mycket motgångar för mig att lyckas, men nu dock fylld med värktabletter känner jag att inget ska stoppa mig från att mina mål.

såg mig själv i spegeln idag å såg att min diet börjar visa resultat med synligare linjer å formen börjar bli allmänt bättre :) för bara några dagar sen kändes det som att det inte hände så mycket å då såg de ut så här

å nu efter några dagar med hårdare träning, mer fokus på att förbränna mer, förbättrad kost å nästan nollat kolhydrater helt så har det hänt en del runt höfterna :) iallafall i mina ögon, så nu är dags formen detta

att se detta för mig gör mig så otroligt mycket mer taggad att slita för mina resultat å att få en bättre form.
har levt större delen av mitt liv som överviktig å värgrar låta det bli så igen, har blivit trackad för å vara en tjockis som aldrig är kul å höra även om folk tror att man inte tar åt sig så svider det mer än dom anar.

Mitt största mål är att jag SKA stå på scen å tävla i bodybuilding minst 1 gång för att kunna visa att jag gått från "fat fuck" till att stå på scen i bästa formen någonsin för mig.
Älskar det här livet å brinner så otroligt mycket för min träning. är så sjukt tacksam för alla som stöttar mig å speciellt min Älskade :) 

Tyvärr se det ut å skita sig med tävling i år :( verkar inte som jag kom med i Teamet ändå å dom kan inte svara helle rnär man frågar om svar. därför väljer jag att satsa stenhårt istället på att ha en grym form till sommaren för en gångs skull :) ja, jag tänker vara en "spännbög" :) men med gott samvete eftersom jag alltid gömt min kropp innan eller bara vägrat bada för att slippa visa mig.

till nästa år tänker jag vara ute i god tid för att lyckas komma med i ett annat Team :) å ska se till att jag ska lyckas, sen om jag förlorar på tävling skiter jag egentligen i, viktigaste är å visa att jag lyckats.

vore jävligt coolt att få ta några riktiga modell bilder också där de kan lyfta fram ljuset rätt samt ha lite å visa för eventuell karriär längre fram ;)





Till alla som vill förändras eller kämpar just nu, vare sig man är överviktig eller väldigt undernärd så kan alla lyckas. kravs bara hård å strikt disciplin med träning, kost å vila. vill man så kan man.


Å åldern är heller ingen ursäkt så sätt igång nu å förändra ditt liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar