fredag 16 mars 2012

Fredag :D

Äntligen fredag å härlig morgon :) snart är det dags för träning å jag tror jag kör bröst idag ;)
Hade tänkt å se till å få ett helt pass med bara ben imorgon :) ska bli spännande å se hur de kommer att gå.

Fått i mig min morgon shake som är mitt enda mål på morgonen.
Så är det bara kaffet som ska ner innan de bär av till gymmet ;)

Är med i en grupp på Facebook
"Bodybuilding is my lifestyle" som är jävligt bra för motivation :) 2 av deras album har jag nu lyckats komma med i vilket är jäkligt skoj då man får kritik från personer i andra länder :)

När man får positiv kritik så blir man upplyft å känner sig så otroligt mycket mer motiverad att kämpa även då de är jobbigt å tungt.
Det är verkligen ingen lätt sak att förändra hela sin livsstil som man än gång var van vid att leva till att byta mot ett hälsosamt liv fyllt med HÅRD träning å helt ny typ av mat.

Är fortfarande jävligt svag för skräpmat :) men de kommer jag alltid å vara, fördelen är att nu kan jag äta de nån gång ibland med gott samvete som tur är ;) utan att gå upp runt magen direkt som jag gjorde tidigare, synd bara att det han gå så långt innan jag insåg hur jag egentligen såg ut.

Tänker aldrig hamna där igen utan ska alltid träna hårt för mina mål å den dagen när jag väl lyckas med mina mål så ska jag kämpa minst lika hårt för att behålla den formen.

Hoppas ni får en kalas dag idag gott folk.

Peace Out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar