torsdag 1 mars 2012

Back in the days

Vaknade idag med den grövsta monster rösten jag någonsin haft, å skapligt ont i halsen å löjligt ljus känslig på grund av huvudvärk :( tror min lilla ängel smittat mig.
Men lite coolt om man hade den rösten hela tiden ;)

Tänkt tillbaka en hel del idag på tiden när man var tonåring :) riktigt mycket roliga å bra minnen :)

Minns när man hängde i östberga bakom grillen på kvällarna å bara snacka massa skit eller hängde vid rampen å hade så jävla kul.
Var alltid 10 tal pers som umgicks hela tiden å hade alltid nått att göra, en underbar gemenskap från alla typer av individer som ändå trivdes så grymt bra tillsammans ;)
Känner att man saknar den tiden som fan ibland.

Tack å lov så har jag än idag kontakt med större delen av dom underbara vänner jag fått från den tiden å de uppskattar jag så otroligt mycket.
Jävligt underbart å se hur många har fått sina egna familjer å på ett eller annat sätt lyckats riktigt bra i livet.

Alla har vi i stort sätt förändrats otroligt mycket men ändå innerst inne samma lilla skitunge som hänger i Östberga å skojar med varandra :)

Så sjukt mycket minnen att de blir svårt å förklara i skrivandets stund, men ska fan försöka ta fram gamla kort å påminna alla om hur jävla bra vi egentligen hade det fast vi gnällde en del :D
En kväll som jag minns väl är en kväll när en stor del av östberga samlades på östberga torg :) för en stor fest, knappt nån drick å ingen musik leder oftast till hyss :D "moppe" Danne kommer med sin moppe å Manne tar saken i egna händer :) med lite bensin å en trasa så fick vi till ett fint hål in till affären precis ovanför folkölen :D bara å ösa ut utav bara helvete, sen bar det vidare till östberga fotbollsplan för "brak" party ;) en sån jävla underbar kväll med mycket skratt :) dock slutade de med att man i sina fjortis buffalo fick tok springa från konstapel blå när dom fick veta vad vi gjort å vart vi var någonstans :D men fan va värt de var.

På den tiden hade man kul på nästan minsta lilla.

De ända jag verkligen saknar i dagens läge är en STOR jävla återträff där alla kan ses igen å ha ett satans grill party med våra familjer eller respektive vi har idag.
Just nu känner jag en sån otrolig känsla av lycka när jag tänker på vilka otroligt betydelsefulla vänner jag fått genom åren.

Å till er från den tiden som läser de här, Ni är så jävla underbara å tack vare er har jag haft en grym jävla tid som tonåring ;) som vän säger jag att jag älskar er å tack vare er har jag alltid kunnat vara mig själv.

Men självklart är jag sjukt jävla lycklig idag med eftersom jag har min älskade Fästmö som älskar mig för den jag är å inte den jag kan vara :) å för de älskar jag henne så otroligt mycket, men de finaste av allt är att vi delar en helt underbar dotter som är de bästa som någonsin hänt mig <3 utan dom 2 i mitt liv hade jag aldrig lyckats komma så långt som jag gjort.

Peace Out

3 kommentarer:

  1. Blir helt rörd av ditt inlägg! :) Hoppas på att vi kan dra ihop en återträff! skulle vara så sjukt roligt! :) / kram på dig Theresa

    SvaraRadera
  2. De hoppas verkligen jag också ;)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Jag flyttade till Östberga 1972 :-) det du. Som du vet så umgicks ju min storasyster och din mamma en del. Jag fick inte vara med för jag var för liten. Jag har massor med goda minnen därifrån, och vi satt på samma ställen som ni. Samma ställen där de sitter idaq med.:-) Av någon anledning så är det många som har massor med goda minnen från Östberga. Så det kan inte ha vart så illa att växa upp där.
    En rätt rolig sak var att den absolut första gången jag såg på video var hos din morfar. De sa att man kunde titta på tv program man hade spelat in med en maskin. Jag trodde inte på de. Till jag fick se det med egna ögon. En stor vit sak spelade upp Dallas. På morfars tv. Magic :-)
    Det vore onekligen roligt att få ihop en jätte brakfest med alla de som vill ses. Även för oss dinosaurier.

    SvaraRadera