måndag 19 mars 2012

Kvälls promenad

Vart en kvälls promenad ;) fan va härligt de är egentligen å bara komma ut å röra på sig ordentligt, så jäkla enkelt å behagligt sätt å bränna lite extra.
Var lite kyligt innan jag kom igång ordentligt men sen jävlar vart de varmt kan jag lova :) märker även att de är en del runt om i Tyresö som promenerar på kvällen, dock är jag nog den enda som inte har varsel väst på mig :)

Brände av 7,2 kilometer idag.
Hade hoppats på mer men tyvärr så pallade inte mitt knä det å inte heller min blåsa :D dumt å dricka massa vatten innan man går ut.

Innan helgen ska jag fane mig lyckas med över 1 mil på nån av de resterande kvälls promenaderna :) mycket för mig som aldrig promenerat så här tidigare. Siktar på torsdag då de ska vara kanon väder :)

Imorgon hoppas jag att jag lyckas med dubbel pass men är osäker på om jag hinner eftersom de är anställnings intervju imorgon :) men hur som haver så blir det ju iallafall träning såklart.

Dags för sömn, så nu ska jag krypa ner med min älskade i sängen å sova :)
Älskar min familj som ser till att jag kommer framåt hela tiden.

Peace Out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar