måndag 19 mars 2012

Pass nummer 2

Körde bröst å mage i Hagsätra idag till mitt andra pass för dagen ;) de är väl största fördelen med att vara utan jobb just nu så jag kan lägga extra energi åt min träning vilket bara gynnar mig nu när det är diet :)

Hade riktigt härlig kontakt idag med ganska löjligt lätta vikter.
Mitt sista sett i vanlig bänkpress orkade jag knappt avsluta för jag fick sånt jävla tryck så jag trodde de skule spricka i sidan igen, men jag klarade mig :)
De var fokus på övre delen av brösten idag så de vart extra sett i positivt lutad bänk ;)

Övningar idag:
Bänkpress: 50x16-20 3 sett 80x12-14 2 sett
Bänkpress lutande: 70x10-12 6 sett
PecDec: 70x10 3 sett
Bröstpress maskin: 80x10 3 sett 60x12 1 sett
Magcrunch maskin: 60x12-14 3 sett
Mage, sida maskin: 60x10-12 3 sett per sida

Riktigt skönt pass med kort vila mellan varje sett.
Till middag vart det kyckling burgare med 2 skivor toast bröd samt grönsaker ca 800 kcal totalt med ungefär 80 gram protein ;)

Lite senare ikväll hoppas jag att det blir kvälls promenad igen :) jävligt skönt att få ut den sista energin samt öka förbränningen innan sovdags.

Imorgon blir det förmodligen bara ett pass och promenad då jag ska på anställnings intervju :) håller tummarna att jag får det även om set bara är extra jobb.

Skriver säker mer lite senare ;)

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar