tisdag 13 mars 2012

Tisdag del 2

Fick en grym start på gymmet å riktigt skön känsla men efter en stund kände jag att huvudvärken smög sig på å sen gick det åt helvete rent ut sagt. Finns Inge mer om passet å säga tyvärr :( han å få till 40 min träning iallafall men nu ligger jag i soffan med ett öra som blöder från trumhinnan med en kraftig inflammation å en sjuk jävla huvudvärk :(

Var inte riktigt beredd på att det skulle skita sig så jävligt :(
Men de är min vanliga jävla tur, så fort det går framåt å jag känner glädjen så ska det alltid vara nått som skiter sig BIG TIME.

Bara för mig å bita ihop å försöka vila upp kroppen samt kontakta läkare för nu börjar det bli mer akut för operationen som jag alltid skjuter på.

Helt sänkt nu å känner mig långt ifrån bra.

Peace out så länge å var rädda om er hälsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar