torsdag 8 mars 2012

Armar

Började dagen med en mysig lunch med min älskade bestående av kyckling sallad med bulgur ;) satan vilken god sallad de var kan jag lova ;)
Efter de vart de lite små fix i Årsta samt blåsa av bilen på nytt :)
Å där mötte man en underbar barndomsvän från Östberga, Finne Robban :) en grymt härlig person.

Fick ett riktigt bra pass för armarna idag :) sånt sjukt jävla tryck i armarna att det var nog på gränsen till att bli nya bristningar ;) helt galet.

Fokuserade till max på utförande å kontakt hela tiden å sån här kontakt har jag inte fått på riktigt länge :) riktigt jävla härlig känsla när armarna nästan exploderar :D

Fått i mig ca 200 gram protein än så länge å ca 70-100 gram till väntas under kvällen :)

Lite senare eller under förmiddagen imorgon så blir det en utförlig uppdatering med nya måtten å vikt om jag får tag i rätt våg ;)

Orkar tyvärr inte skriva mer ny för jag är så satans lam i armarna efter passet å stel i nacken efter passet igår ;)

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar