söndag 25 mars 2012

Fett nice

Första dagen på på Svensk Evenemangs Säkerhet.
Var fan en riktigt nice dag på jobbet :)
Fick som sagt veta att jag hade en ansvars position vilket var spännande å veta, men inte visste jag att jag vart grupp ledare idag ;) grymt nice å få sköta en sektion själv å stå med komradio :)
Kändes lite små coolt å stå med en snäcka i örat å mikrofon sittandes i jackan ;)

Häftigt å jobba på rätt sida av lagen :D
Känner kraftigt mycket mer smak för detta kan jag lova :)
Å förhoppningsvis så kommer de gå åt rätt håll så jag kanske kan ansvara fler gånger som grupp ledare.
De som dock chockade mig en del var att det var första gången dom gav nån ett sånt ansvar på sin första dag ;)
Men de kände tillit mot mig å fick en känsla av att jag var starkt motiverad inom yrket :)

Fick goda omdömen efter arbetsdagen som tur var :)
Jävligt skönt att jag skötte jobbet korrekt å bemötte publiken med positiv attityd.
Fick även smaka på en del komentarer av publiken när det kommer till förolämpningar ;)
Bara att tacka & le å fortsätta med trevligt bemötande.

Kommer helt klart få bita ihop MÅNGA gånger men de är det värt för att få ett nytt yrke som helt klart lockar mig mer nu :)

Å konditions träning vart det typ också för fy satan vad man får knalla runt hela tiden å se att allt är ok å att det funkar för de man samarbetar med.

Riktigt härlig dag å de är LÄNGE sedan jag kände glädje inom jobb :)

På väg till bilen när jag skulle hem så gick jag förbi där jag och min älskade bodde i samma veva som vi fick Linnéa, å vilka härliga minne. Det väcktes utav det :) riktigt härlig känsla i magen å själen :)
Som kär på nytt <3

Imorgon är det tillbaka till det vanliga, träning på morgonen ;) behandling nummer 3 på magen med omorphia nordic 10.0 sen på eftermiddagen så hoppas jag på ett pass med Mecki igen då de är måndag med BRÖST på schemat ;) en av favorit grupperna så klart ;)

Nu blir det lite slappa innan det är dags att sova lite :)

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar