onsdag 21 mars 2012

Kvälls promenad, sista passet

Nyss hemkommen från en riktigt härlig kvälls promenad :) 7,5 kilometer vart det tyvärr bara, men bättre än inget iallafall.
Fy satan vad man kan svettas egentligen :( är nog dags för "absolut torr" från Apoteket igen :) funkar riktigt bra om man vill slippa å svettas. Känns typ lite som nervgift på ryggen :D
Men tort är det ;)

Tror att jag får ta å investera i ett par bättre skor å knalla i :/ skorna jag har nu har så tunna sulor att jag känner varje liten sten, men dom är fina :) är ju dödskallar på dom ;)

Tänker ju en del när man knallar å kom underfund med en sak, en del som jag kan kalla goda vänner är några som jag endast tränat med å ätit lunch med nån gång ibland men aldrig umgåtts mer privat :)
Komiskt å se hur man förändras när man brinner för sin träning å uppskattar den gemenskap man delar med andra inom fitness livet.

Det är ju trots allt inget man "gör" utan det är ju en hel livsstil att leva med,
Allt hänger på vad du äter, vad du dricker, hur mycket du sover å vad du kämpar för.
En livsstil som jag utan tvekan älskar.

Träningen har förändrat mitt liv totalt å gjort mig till en bättre person å fått mig att kunna utvecklas till en bra familjefader.

Snart är det dags för sömn men först de sista kosttillskotten för denna dag sen blir det sömn innan första passet imorgon kommer ;)

Peace Out så länge å sov gott ;)

Btw, lämna gärna nån kommentar ibland. Kul å veta vilka eller vem som läser ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar