tisdag 20 mars 2012

Nervös

Fan, nu är det snart dags för arbetsinrevju :) spännande å nervöst i och med att det är ett helt nytt yrke för mig som jag aldrig jobbat med tidigare.

Men de är som sagt bara ett extra jobb men ser åtminstånde till att jag får in en fot i yrket för komma igång med utbildningen för fortsatt karriär ;)

Hoppas bara på att bil fan startar när jag ska åka, den vägrade i morse såklart. Laddar start hjälpen å min älskade är på väg för start hjälp :) känns som att det är dags för ett nytt batteri till bilen så jag slipper det här.
Inte riktigt rätt dag att få problem med bilen.

Efter min intervju så blir det hem å byta om för träning såklart ;) tänkte köra lite axlar först å sen i eftermiddag blir det förmodligen lite släpande samt lite ben tänkte jag. Å senare blir det självklart en promenad :) får se om det lyckas bli lite längre idag med.

Peace Out så länge ;)

1 kommentar: