torsdag 15 mars 2012

Underbar dag

Hela dagen har det mer eller mindre vart kanon väder :) tröja, uppkavlade ärmar å sol glajer på ;) sommaren närmar sig å där med följer gladare humör hos människor ;) så jävla underbart. Jag är en riktig jävla bitter fitta under vinter halvåret men de kompenserar jag under sommaren med att vara extra glad å positiv ;)

Känner redan nu hur kroppen fylls av naturlig D-vitamin tack vare solen på dagarna å lycko känslorna bara ökar mer å mer ;) sommaren är min tid å de är då jag mår som bäst.

Körde andra passet ikväll med Mecki som planerat ;) vart ett galet bra pass med grym jävla pump i triceps vilket gör en mer taggad.
Å tack vare att jag börjar se mina resultat så blir jag ju självklart mer motiverad att köra hårdare ;)

I fortsättningen kommer jag hålla lite lägre på vikter för att trötta ut muskeln till Max å se till å bryta mer så mycket muskel fibrer som möjligt så jag inte förlorar så mycket massa under min diet ;)
Efter passet var det middag bestående av stekt sidfläsk med kokt potatis :) en riktig klassiker som jag inte äter direkt ofta, typ en gång vartannat år :) men då njuter jag mer varje gång ;)

Ryggläge i soffan nu med starkt kaffe å min älskade jämte mig <3
Så nu är de mys resten av kvällen.

Idag är fan en bra dag :D känner att mitt humör är på topp å de mesta går min väg just nu ;) "peppar, peppar"
Återstår bara å se att allt med yrkes planer å vilja går som de ska å att funkar för mig :)
Är så mycket jag vill jobba med nu känner jag.
Imorgon är det fredag med nya tag igen :)
Hitta på nått med min lilla prinsessa under dagen imorgon, men först träning så klart ;)

Peace Out gott folk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar