fredag 23 mars 2012

Fy skäms

Valde att ha denna dag som ätar dag eftersom jag ändå gick ut en sväng idag ;) dock vart det inte riktigt så kul som jag hoppats på :( var typ dött ute å massa fylla runt omkring.
Åkte hem istället men på vägen hem så valde jag att skämma bort mig lite :) vart Mc Donalds å ta med hem ;)

Lär märkas imorgon på gymmet för jag lär få tryck till Max när jag kör imorgon ;) en av de bästa fördelarna med ätar dagar :)

Nu är det film tajm hemma i min ensamhet.

Får se lite framöver om det kan finnas nått mer jag kan ändra i min diet för att försöka optimera resultaten lite mer.
Jag måste verkligen få ordning på min förbannade mage som aldrig ger med sig :(
Jag SKA få ett satans jävla 6 pack på min mage.
Kommer köra diet tills jag fått resultaten jag vill ha.

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar