söndag 18 mars 2012

Ny rutin

Nyss hem kommen från en grymt härlig kvälls promenad ;) märktes att man inte knallat i högt tempo på länge :D kramp i smal benen halva vägen, men som tur va så släppte det efter ett tag :)
Å för att inte kunna Banga ur efter en stund så gick jag en bra bit bort först så jag skulle vara tvungen att gå tillbaka vare sig jag ville eller inte ;)
Men komiskt nog så hade jag lätt kunnat gå rundan igen för jag fick sån jävla energi mot slutet.
Men det vart iallafall några små omvägar för att få ut lite mer.
6,8 kilometer vart det ungefär vilket kanske inte är så mycket för många, men för mig är det min första promenad i högt tempo på bra många år.

Det var otroligt härligt ute nu på kvällen å med hög musik i öronen så kände jag hur energin bara flöda inom mig.

Nu är det dags för lite sömn innan det är dags för första passet imorgon bitti ;) å sen hoppas jag på ett pass i Hagsätra också såklart :)

God natt å sov gott alla där ute ;)

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar