onsdag 7 mars 2012

Rygg. Första passet

Var nere å körde ett lite lättare rygg pass på morgonen :) gick riktigt bra å de är helt sjukt vilken satans skillnad det blir i kontakten när man fokuserar på både positivt å negativt utförande :) men sänka vikterna får man helt klart göra ;) men som sagt, jag ska inte bli stark utan jag ska bara se stark ut :D

Ikväll blir det ett till pass med Mecki i hagsätra å då står det axlar på schemat ;)

Efter passet i måndags då de var bröst å mage på schemat så har jag fått en sjuk jävla tränings värk :)
Kommer bli en hel del fokus på positiv å negativt utförande till å från nu ;) verkar som jag svarar riktigt bra på de så de ska bli intressant å se om kroppen utvecklas lite mer nu med nytt upplägg :)

Ikväll ska jag lägga upp klippen från i måndags å ska även se om jag får till nått bra klipp idag med under axel passet.

BTW, fan va jag saknar sol å värme, vill tillbaka till Egypten typ NUUUUUU :)

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar