fredag 2 mars 2012

Ofrivillig vila

Vart vila idag med eftersom halsen inte var helt 100% ännu. Njöt istället av grymma vårvädret med min lilla prinsessa ;) underbar dag å bilen fick lite vård också så klart :) var å fikade med min älskade en sväng på hennes jobb :) kollade lite i affärer där Linnéa hittade en riktig leksak ;) blir nog en om nått år tror jag, å då måste ju såklart pappa ha en liten leksak också ;) men de håller vi tyst om :D

Imorgon hoppas jag på att få till ett satans jävla bröst pass med fokus på bänk igen. Behöver bygga upp mer massa så de kommer bli extra bänk på bröst passen ett tag framöver men kommer ju självklart köra lite annat också för att få rätta linjer ;)

Å på söndag funderar jag på att köra ben :( kommer förmodligen inte att kunna gå på 3 dagar efter men de skiter jag i, jag SKA få tillbaka mina linjer å alla mina ådror som var så fina innan :)

Btw, med tanke på gårdagens inlägg så såg jag en häftig sak idag när jag skulle tvätta bilen. Sitter i kön till "gör det själv hallen" i Årsta å kollar lite på bilarna som åker förbi å då stannar 134:an vid rödljuset vilket gör att jag ser buss chauffören :) skönaste buss chauffören som jobbade när man själv åkte den regelbundet för en hel del år sen sitter fortfarande bakom ratten å ser lika cool ut än idag :) fan vilka barndoms minnen man fick igen, riktig nostalgi tripp i skallen :D

Nu ska jag fortsätta jäklas lite med min prinsessa innan hon ska sova ;)

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar