onsdag 28 mars 2012

Titut

Har egentligen inget direkt vettigt att skriva :) tänkte bara dela med mig lite om "omorphia nordic 10.0" som är behandlingen jag gör på magen.
Den är till för att reducera fettdepåer på de området man behandlar samt strama åt hud som kan vara kös eller hängig vilket är vanligt en en kraftig vikt nedgång som t.ex jag gjorde.
Som följd så fick jag självklart lös hud på mitt mag parti vilket jag försöker få ordning på nu.

Har gjort 4 behandlingar än så länge å jag kan se resultat.
Självklart är det inget mirakel utan man måste även lyssna å följa de rådande får på plats, men jag har minskat ca 3 cm runt magen tack vare både behandlingen samt min diet såklart.

Det ökar kolloagen syntesen i kroppen vilket bidrar till ökad spänst i huden.
På måndag ska jag göra min 5:e å sista behandling då jag även ska få testa på "omorphia nordic 20.0"
Som är den nyaste modellen då de använder sig av ultraljuds frekvent behandling som helt tar bort fettdepåer från önskat område.

Personligen kan jag i dagens läge helt klart rekommendera denna behandling för den som önskar strama åt huden.
Återkommer mer efter färdig behandling med mer info om den nya modellen samt före å efter bilder för hela behandlingen ;)

Detta är ju som sagt MIN jakt å kamp efter min dröm form å just därför jag jag precis vad som krävs å behövs.
Kalla det vad ni vill men de är ändå mitt val, mitt liv å min kropp.

Ingen å inget stoppar mig i min kamp å så är det bara.

Like me or hate me, I will still stand my ground. I made my choice and I stand for it. I will fight for as long as it takes. This is my life and I love it.
Does who support me has my love the rest can back off.


Peace Out ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar