tisdag 20 mars 2012

Nytt extra jobb

:D äntligen fått in en fot i vakt yrket :) från och med söndag jobbar jag åt Svensk Evenemangs Säkerhet :) fy fan va skönt.
Kommer få hjälp med utbildningar för att sedan kunna jobba som ordningsvakt ;) äntligen är nya starten igång.
Känns så jävla skönt men samtidigt läskigt med ett helt nytt yrke med nått jag aldrig gjort tidigare.

I övrigt har jag vart helt utslagen hela dagen. Det känns att jag kört riktigt jävla hårt med träningen på senaste, så idag fick det bli en vilodag istället. Ont överallt å speciellt mina fötter :D
Imorgon kör vi ju såklart igen ;) första passet vid 08:00 sedan nästa vid 17:00 å avslutar med promenad vid 22:00 ;)

Legat väldigt lågt med kcal idag, kommer nog landa på ca 1800 kcal idag ;) kan även vara mindre :) inte jätte bra men vilo dagen kan behöva det.
Imorgon ska jag testa nått helt nytt när det gäller jakten på formen jag aldrig haft men sliter för att få ;)
Berättar mer om det imorgon å förhoppningsvis blir jag nöjd :)

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar