söndag 4 mars 2012

Lördag

Vart ingen träning igår å inte idag heller :( blir fan galen på min jävla hals snart.

Fick hitta på annat istället med min älskade familj åkte först in till stan å fixade damens liv (laga hennes iPhone)
Å drog även förbi Johan Malm en sväng å handla lite, så nu har jag äntligen gott protein pulver igen ;)

var också i Täby igår så Linnéa fick träffa Barbie där ;) hon designade även en klänning åt Barbie som vart riktigt fin :)
Sen vart de handla å fixa med maten som bestod av rostbiff i stora lass :) galet nice, å mot kvällen åkte jag till Martin Strand å träffa en jäkla massa gamla vänner å satt å snacka skit.
Vart en riktigt bra dag men är jävligt Depp över att inte kunna träna.

Har jag tur så kanske jag kan träna imorgon om halsen ger med sig ikväll.
Blir en jävla massa te ikväll å smärtstillande utav bara helvete för nu måste jag bli frisk så jag får döda på gymet igen ;)

Änså länge har jag bara fått i mig frukost idag å laddar för lunch snart å då blir det ägg ägg ägg å lite mer ägg :D
Middagen blir kyckling idag som förmodligen serveras med grönsaker.
Försöker undvika å över äta med kollisar nu när jag dålig, binder så jävla lätt vätska om jag inte rör mig ordentligt så jag lätt ser ut som en boll :( kubik ska de vara å inte rund ;)

Får se om jag pular lite med lite länkar ikväll å bra sidor för er som gärna vill ta tag i saken å försöka lära sig en del som är jävligt bra att veta om man vill få rätt resultat av sin träning.

De är ALDRIG för sent å ta hand sin kropp ;) att försöka är början iallafall.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar