söndag 4 mars 2012

Tipps!

tänkte dela med mig av lite mer info för den som är intresserad å kanske orkar läsa lite för att lära sig mer ingående om träning å vad som krävs för sina egna mål. alla är vi olika å strävar efter olika mål, därför är det svårt att lyssna på andras tipps hela tiden då de kanske inte funkar för just dig.








Jag hoppas att jag på nått sätt kanske hjälper nån. eftersom jag själv har gått en långa resa å har fortfarande långt att gå innan jag är nöjd.
det viktigaste att tänka på som iallafall hjälpte mig var att lägga stor vikt på målet å inte en massa annat, sätta del mål för att lättare uppskatta resultaten å sluta stirra er blinda på vågen, muskler väger mer än fett.
för eran egen skull så är det mycket bättre att regelbundet ta både form bilder å mått för att lättare se de rätta resultaten.

värt att tänka på när det gäller form bilder är att gärna se till att ta form bilderna i samma rum med bra ljus hela tiden för att lättast se vad som hänt, ibland kan olika bakgrunder samt olika ljus väldigt lätt lura ögonen.
Å kom inte med dåliga ursäkter för att slippa träningen för det är ingen annan än ni som blir lidande för det i slutändan. se till att börja med att gå upp en timme tidigare på morgonen å ta en promenad innan frukost, se till att försöka slopa alkohol å skräpmat i största mån eller ännu bättre slopa helt, samma sak gäller där, det är bara ni som förlorar på det å lider för det.

för att få era resultat ni strävar efter så gäller det att vara målmedveten å verkligen kämpa för det.
ingen kommer ge er de ni vill på ett silverfat, det är helt enkelt upp till er själva att nå era mål ni vill till.
se till å lära er kost å näringslära så ni har koll på vad just ni själva behöver för eran träning å lär er räkna kallorier. det är så himla enkelt att ränka lite snabbt för att få bättre koll på vad ni får i er samt att ni får i er rätt mängd.

Erkänner att jag är själv jävligt svag när det kommer till skräpmat eftersom jag var typ stor förut, men jag vet att om jag ätr skiten så får jag helt enkelt träna ännu hårdare å bita ihop även om jag inte vill många gånger.

ska snart påbörja en riktigt strikt diet som jag måste följa punkt å pricka för att få mina resultat, men eftersom det är vad som krävs av mig för att uppnå mitt mål så tänker jag bita ihop å kämpa som aldrig förr.



Jag har kämpat länge nu å inser att det är dags nu att ta det till nästa nivå på alla sätt.
Hårdare fokus, ännu striktare, bättre målmedvetenhet å se till å sköta allt.
Jag SKA nå mina mål, å de kommer krävas blod, svett å tårar, men de kommer det att vara värt.
den dagen jag kan se mig själv i spegeln å le över mina resultat ska jag nå på ett eller annat sätt.



No Pain, No Gain

Pace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar