söndag 18 mars 2012

Bättre :)

Känns bättre idag som tur är :) alla har vi tanke dagar som kan trycka ner en ganska mycket.

Laddar just nu inför ett rygg pass samt att jag ska köra lite ben press å ben spark ;) Men de kommer vara lättare vikter för benen så jag kan gå sen å de ska bli full fokus på mina lats idag då jag tycker dom minskar för mycket under diet annars :)

Har även upptäckt lite mer resultat utav min diet, börjar få mer ådror igen vilket jag tycker är helt underbart :)
Slänger upp en bild på ena vaden från igår :)
Magen drar sig undan mer också å slätar ut sig mer å häver fram ett synligare 4 pack på magen ;) men de är fortfarande lång väg kvar, men innan sommaren så är jag rippad även om jag så ska behöva kliva över lik å igenom eld för att lyckas.

Peace out så länge ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar