lördag 10 mars 2012

Lördag

Idag vart det ej träning. Hade så jäkla ont i huvudet imorse så jag valde att slopa träning idag.
Kör denna dag mer som en ätar dag istället ;)
Nyss fått i mig ett satans lass med kött å potatis å självklart vitlöksbröd till ;)

Kollat runt lite på nätet efter bra knep inom träningen å även en del tipps för min diet ;) väljer att ligga på kcal - ett tag till istället då jag känner att jag vill få fram mer linjer på kroppen :)

Om 11 dagar ska jag genomgå en sak som ska bli jävligt intresant om det stämmer allt som de sägs å pm den info jag hittat stämmer :)
Om det verkligen funkar vet jag inom 3 veckor ungefär då de ska göras 5 gånger ;)
Hoppas nån blir nyfiken :D

Det är tack vare min älskade som jag äntligen får chansen att prova detta så jag hoppas att det inte är pengar i sjön.

Ikväll blir det melodifestivalen med chips å godis ;) ska bli JÄVLIGT gott :)

Men imorgon bör det bli träning som vanligt igen, dock kan jag inte väga mig eftersom de är ätar dag idag ;) lär ju bli en del innan jag är klar idag :D

I övrigt har jag bara varit lat idag å slappat.
Börjat kolla en del andra bloggar i jakt på inspiration för lite annat å skriva om än kanske bara min träning.
Om nån har tipps så dela gärna med er eller om ni själva skriver så dela gärna adressen så kan jag kolla in ;)

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar