fredag 9 mars 2012

Bröst & Mage

Fullt ös hela dagen :) flängt som en dåre tulls nu. Ligger helt avslagen i soffan med grymt tryck i brösten ;)

Körde Lindas vän in till centralen, sen ut å besiktiga bilen som gick igenom utan anmärkning ;) efter det vart det mys lunch igen med min älskade.
Efter det var de till å hämta tränings sakerna å ta en snabb fika med polarn innan det vart träning i Hagsätra med Mecki å Marcus.

Bart ett riktigt bra pass idag med fokus på bänk.
Vart ca 10 sett i bänken med både plan å lutande.
Sen vart det 6 sett i cablecrossen innan jag avslutade passet med 6 sett med magövningar ;)
Körde på lättare vikter idag å lite fler reps för att trötta ut mig så mycket det bara gick.

Riktigt nöjd med passet å funderar på att vila ut kroppen hela helgen innan det blir HARDCORE nästa vecka då jag även ska börja med cardio igen :( bland de tråkigaste jag vet men de är ett måste. Bara bita ihop å se glad ut eller nått ;)

Ikväll tänker jag äta kyckling burgare som vi gör här hemma ;) ca 300-350 kcal per st med ca 26-28 gram protein ;)

Orkar inte skriva via datorn nu men ikväll blir det mått uppdate med gamla måtten å de nya för att se skillnaden, om det nu finns nått intresse i denna blogg :)

Hoppas att jag kan tillföra nått för andra eller kanske ger bra tipps ibland.

Peace Out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar