måndag 5 mars 2012

Feeling fine

Idag känner jag mig bra :) så de ska bli ett fett bröst pass med Mecki idag på Flex i hagsätra ;)
Ska bli så jävla skönt å köra igen :)
Ska se till å lägga all fokus på utförande idag å få kontakt genom hela utförandet, både positivt å negativt utförande ;) idag ska brösten MÖRDAS,
Tänkte även köra mage också :)
Mini dieten är igång ;) med massor av protein å lagom med fett å lite kollisar.
Så ni består kosten av kyckling, rot grönsaker, kött å lite fisk om jag får i mig det.
Måste lära mig å äta fisk inför den riktiga dieten som sätter igång om nån vecka bara.

Fått i mig lite drygt 150 g protein än så länge å kommer säkert få i mig minst 200-250 gram till ;)
Kommer förmodligen att landa runt 1800-2200 kcal totalt idag men ska försöka ligga på Max 2000 kcal resten av veckan.


Hörs senare med uppdate på passet å ska se till å få lite klipp fixat också ;) ska visa er vad Mecki går för, han kämpar riktigt hårt å har verkligen fått bra resultat.
Som sagt, vill man så kan man. Ingen annan än du själv som hindrar dig ;)

Kastar in lite bilder å där ser ni middag igår å kvälls målet ;)

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar