tisdag 6 mars 2012

Bröst (igår)

Är trasig sen igår samt att jag fått feber igen vilket jag kämpar emot nu för att kunna försöka köra ett rygg pass med Mecki idag.

Igår var de bröst på schemat å de var ett av de bästa pass på länge med en sån sjuk jävla kontakt :(
Var mycket fokus på bänk, både plan bänk å negativt lutande :) lyckades köra 115 kg i negativ lutning vilket jag inte trodde att jag skulle fixa.
Vart en hel del sett i bänken å jag fick ett sånt sinnes sjukt pump å tryck Å nu har man en ny liten spricka på sidan av bröstet ;) tror de var ganska kraftigt tryck i bröstet.

Avslutade passet med mage vilket jag verkligen känner av idag :) ingen hitt å hosta till men sån träningsvärk. Men va fan, ska man vara vek så händer de ju inget.

Vad de gäller kraften å orken så kände jag av att de är mini diet nu, orkade inte köra lika länge som vanligt samt att vikterna sänktes.
Men att fokusera på både negativ och positiv kontakt i övningarna gjorde att de kändes på ett helt nytt sätt :)

Middagen sket sig igår då jag mådde så satans illa efter passet samt att febern steg över 39.
Många tycker väl att jag är löjlig, men av nån anledning så blir min kropp helt utslagen så fort jag passerar 38 å mon normala är 36.
Jag tål en hel del men feber är nått som helt kan slå ut mig.

Vart filmklipp igår men lägger ut de sen då jag verkligen inte pallar böka med datan nu. Får se om jag fixar å kära rygg sen :)

Peace out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar