onsdag 21 mars 2012

Behandling å pass 2

Var å prova den behandling för magen som jag nämnde tidigare :) ska totalt göra 5 st.
Behandlingen heter
omorphia nordic 10.0 å de de gjordes på en klinik inne i stan.
Stället heter JvonH Kliniken.

Det är en fettreducerings behandling som jag genomför samt att den ska strama åt lös hud som jag fått efter övervikten.
Fick tala med chefen som garantera mig resultat som jag skulle vara nöjd med, annars skulle jag få en annan för att få bort det sista på magen ;)

De känns helt klart tryggare när man får ett sådant löfte :)
Så nu är jag ännu ett steg närmare min mål form, OBS, bara första målet ;)
För å efter bild kommer själv klart att läggas upp efter alla behandlingar ;)

Direkt efter det vart de Flex i Hagsätra ;) där körde jag lite rygg, mage å ben ;)
GALET jävla tryck i Latsen idag vilket jag älskar :) grymt härlig känsla.
Benen darrade satan av att ta i hårt :D
Å magen kändes att den fått behandling :) riktigt jävla bra pass vill jag lova ;)

Lite senare ska det bli promenad med en sträcka som ska vara längre än 7 kilometer.

Är lagom mör å slut nu så jag skriver mer lite senare ;)

Peace Out

2 kommentarer:

  1. Spännande att se om det fungerar! Har hört talats om Omorphia, men vet ingen som testat :-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen det också :) gjort 2 behandlingar än så länge å ska göra min 3:e imorgon måndag ;)
    Huden har stramat åt sig lite iallafall :) så nått positivt måste de komma utav de :) uppdaterar mer imorgon å självklart när allt är klart med före å efter bilder ;)

    Btw, kul att du hitta hit :)

    SvaraRadera