torsdag 15 mars 2012

Lovely Day

Riktigt härligt väder idag å humöret är på topp ;) jobb vägen börjar se positiv ut å jag fick ett grymt axel pass i förmiddags ;)
Körde på lättare vikter idag med för att slippa den värsta värken vilket jag lyckades med som tur var.

Övningarna som kördes:
Sidolyft: 10x14 4 sett
Front lyft: 10x14 2 sett
Axelpress fokus framsida: 50x16 3 sett 70x12 2 sett
Baksida Axlar maskin: 60x10-12 4 sett

Passet gick bättre än jag trodde å de var hög intensitet genom hela passet så de bara rann om mig :) å förbränningen låg riktigt bra till.

Efter träning vart det lunch bestående av 4 kokta ägg ;) så jävla gott ibland.
Senare i eftermiddag så blir det såklart pass 2 i Hagsätra med Mecki ;) å då står det armar på schemat, å idag blir det mer eller mindre nya övningar för ny kontakt samt att jag vill variera lite :) kan ju inte köra samma hela tiden ;)

I övrigt går det bättre än väntat med min diet å humöret är bättre än jag räknat med ;) dock upptäckte jag att jag måste vart ganska vätske fylld för nu när man näsan slopat kollisar helt så rann vikten av mig :O vikten stod imorse på 93,7 kg, så jag har tappat lite för mycket på lite väl kort tid.

Ska öka lite på mat intaget samt öka proteinet för musklernas skull, kan hända att det blir lite kollisar innan varje pass ett tag för att inte bli liten istället för att få bättre form.

Hörs senare.
Peace out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar