söndag 11 mars 2012

Armar

Körde ett riktigt bra pass med Marcus idag. Lättade på vikterna för att maximera utförande å kontakten :) de gav bra resultat må jag säga.
Hade bra kontakt hela passet igenom å var riktigt taggad vilket gjorde passet bättre.

Vart en hel del övningar idag för att se vilka som tar bäst för mig så nu ha jag ytterligare 2 övningar till i mitt standard pass ;)

Litet urval av övningar:
Hantel Curls: 15x14 3 sett, fokus på negativt.
Hammer Curls: 17,5x14 3 sett, fokus på negativt
Triceps Press: 70x12 1 sett 55x12 3 sett
Bänkpress smalt grepp: 50x fail 1 sett 80x12 3 sett

Riktigt nöjd med passet å fick ett bra klipp som läggs upp ikväll ;)
Fått i mig ca 150 gram protein idag än så länge å mer blir det :)

Hade velat dra nytta av vädret idag men som vanligt får man inte tag i nån eller så är de upptagna med annat. Tråkigt att de flesta bara är tillgängliga på fredagar eller lördagar :/ men men.
Blir till att börja med middagen här hemma istället å kanske städa lite.

Btw, lämna gärna nån kommentar om de är nån som läser. Vore trevligt å se vad andra kan tycka om min träning eller kanske rent ut sagt bara tycker de är löjlig blogg eller vad som helst. Kan hur som helst vara kul å läsa nått ibland.
Om nån även fått bra tipps så är det kul å veta att man kunnat hjälpa nån kanske.

Kommer lägga mer energi framöver på att kunna komma igång som PT som extra jobb iallafall.
Ska även se till å komma igång med nytt jobb så jag kan pissa på bygg jobb helt. Finns knappt ingen marknad för seriösa arbetare längre inom bugg längre så nu blir det ett helt nytt yrkes liv framöver ;)
Hoppas bara att allt går vägen.

Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar