tisdag 27 mars 2012

Sjukhus

Hade en grym start på dagen igår med ett grymt pass på morgonen för axlar å avslutade med 35 minuter på crosstrainer, riktigt bra förbrännings pass å på eftermiddagen var jag å gjorde behandling nummer 3 på magen :) sedan var det andra passet med Mecki i Hagsätra å då stod de Bröst på schemat ;) vart verkligen en galet jävla bra bröst pass.

På kvällen började det skita sig för mig.
Av nån oförklarlig anledning så domnade min höga sida bort utom i ansiktet :( ringde vårdguiden efter en stunds velande vilket tydligen var bra.
Fick åka akut in till sjukan då de tydligen kan vara något allvarligt.
Trodde de skulle bli fram och tillbaka å sen bara hem å sova, men icke sa nicke.
Nu ligger jag kvar här å genomgår en relativt stor utredning om vad det kan vara.
Jag är fortfarande bortdomnad å inget har de hittat ännu.
Har en del kvar som ska göras men vill bara hem just nu.
Mår inge bra av att behöva sova kvar på sjukhus, väcker lite väl många dåliga minnen :(

Så just nu är det "Live and Direct" från sjukhus sängen :D

Fan jag ska vara hemma nu å köra ett galet jävla rygg pass egentligen.
Får helt enkelt se hur allt utvecklas under dagen å hålla tummarna att jag får åka hem idag.

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar