torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Har min lilla prinsessa hemma idag :) fick hämta henne tidigare igår då fröknarna fick för sig att hon var Magsjuk, vilket hon inte är. Hon har inte visat nått tecken på att vara dålig, men de är sak samma. Vi drar nytta av tiden å hittar på nått istället ;)

Sitter å laddar inför träning just nu å väntar svar från Mecki om han ska köra på Flex i Hagsätra ikväll :) om han ska det så blir det dubbel pass idag med ;) ska köra armar å axlar idag men vet inte ännu vad det blir på första passet.

Jävligt skönt att diet börja visa resultat men ganska jobbigt å äta så lite när man är van vid buffé mängd annars :D
De är resultaten som får en å ge det lilla extra varje pass.

Känner att magen jag vill ha är inom räckvidd nu :) vilket gör mig otroligt glad ;) tänkte ställa mig på bågen idag å se vad vikten säger.
I tisdags vägde jag 97,8 kg vilket betyder att formen har ändrats mycket mer än vikten å de gillar jag massor.

Vill helst ha en riktigt bra form på tyngre vikt vilket även skulle göra det lättare inför tävling så de är lättare för mig att kanske kunna ställa upp i -90 som är en bra klass om man är 1,78 kort ;) då ser man mer välbyggd ut.

Nu ska jag fixa lite innan det är dags för träning ;)

Peace out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar