fredag 23 mars 2012

Slut som artist

De vart 2 pass igår.
Körde armar i Hagsätra med Marcus på eftermiddagen :) vart lite tidigare än tänkt för att jag skulle byta däck direkt efter :)

Passet gick riktigt bra, startade med 15 min på crosstrainer i ganska högt tempo å sen gåbandet i 7 minuter för att varva ner ;) sen vart det armar med lätta vikter som totalt dödade mina armar. Hade bra kontakt å utförde varje övning väldigt strikt å långsamt.

Efter passet var jag helt slut i kroppen å kände att kroppen började säga ifrån lite grann.

Åkte sen för att kränga om fälgarna till bilen vilket var bra mycket jobbigare än jag trodde.
Tack vare Marcus Dam så fick jag bra erbjudande och hjälpen som behövdes :)
Jag å Marcus vart tillrättavisade hela tiden eftersom vi gjorde fel :D inte riktigt våran starka sida tydligen ;)
Jag kan fan byta tändstift å Inge mer.
Älskar bilar men kan inte ett skit :)
Så de var jävla tur att Marcus tjej fixade de åt mig.

Så nu har jag äntligen mina sommar sulor på igen ;)

Idag blir det vila då kroppen inte orkar annat, fick feber topp igår kväll men som tur är har det släppt nu.

Snart ska jag på anställnings intervju på ett nytt jobb å efter det blir det andra behandlingen på magen också ;)
Hoppas verkligen att jag får bra resultat.

Hörs senare gott folk ;)

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar